Hi kaeljc63,
Puedo usar el traductor de Google para comprender tu publicación, pero no estoy seguro de si mi respuesta se traducirá correctamente.
I can use Google translate to understand your post, But I’m not certain if my answer will be translated correctly.
“Hello everyone, I would like to request your support to solve an animation, I have looked for several ways to do it but I cannot find an appropriate method to simulate the skin animation that I am going to present you:
“…”
I would appreciate any guidance to achieve these deformations in the maya and the cutting effect”
I would suggest to keep it as simple as possible:
https://www.amazon.com/clouddrive/share/IiynmMLJATPoZbYTCLpxzKLhdfa6Q9Tvn1JcbtSlpFJ
The first one uses just two Deformer, and a Restriction Tag.
The second file provides thickness. The Connect with a high Tolerance setting allows for that cut simulation perhaps.
If you have a single shape like a sphere or something abstract, I will take a look into it. Set an Edge Selection where the cut should be.
Cheers
Sugeriría mantenerlo lo más simple posible:
https://www.amazon.com/clouddrive/share/IiynmMLJATPoZbYTCLpxzKLhdfa6Q9Tvn1JcbtSlpFJ
El primero usa solo dos Deformadores y una Tag de Restricción.
La segunda lima proporciona grosor. El ajuste Conectar con una tolerancia alta permite tal vez esa simulación de corte.
Si tiene una sola forma como una esfera o algo abstracto, le echaré un vistazo. Establezca una Selección de borde donde debería estar el corte.
Salud
PD: Si es posible, manténgalo en inglés, gracias. Sin embargo, puedo traducirlo en la web.